Gestionarea preferințelor pentru cookie-uri
Spartoo folosește cookie-uri care sunt strict necesare pentru funcționarea site-ului web, precum și pentru personalizarea conținutului și analiza traficului. Partenerii noștri folosesc cookie-uri pentru a afișa reclame personalizate în funcție navigării și a profilului d-voastră. Dacă faceți clic pe „Acceptați și închideți toate” mai jos, vă puteți modifica preferințele în orice moment în contul dvs de client.Dacă dați click pe „Refuzați totul”, doar cookie-urile strict necesare vor fi utilizate pentru funcționarea site-ului.

Ajutor

031 630 09 72

(costul unui apel local)

luni-vineri: 9:00-17:00

Alegeți o rubrică
Înainte de comandă
După comandă
Contul meu
Contact profesional

Plasați comanda

Alegerea produselor și a stocurilor

Livrare în afara domiciliului dvs

Găsiți un articol
O căutare după nume sau brand prin în bara de căutare:
Tastați în bara de căutare în partea de sus a paginii de întâmpinare a site-ului, numele produsului sau brandul care vă interesează.
Toate produsele care corespund căutării vor apărea pe ecran.
O căutare după stil sau categoria produsului : Puteți utiliza filtrele noastre de căutare disponibile pentru a găsi produsul dorit.
În partea de sus a paginii, veți vedea un banner cu cuvinte cheie cu caractere aldine, care corespund diferitelor secțiuni pe care veți putea face clic.Puteți restrânge apoi căutarea prin selectarea unui sub-rubricile care vă sunt propuse.
De exemplu : noutăți, femei, bărbați, bărbați, exclusivități, oferte bune…apoi selectați după încălțăminte, genți, îmbrăcăminte … sau pantofi sport, rochii, genți de mână etc.
O căutare după brand :
Puteți căuta direct după brand făcând clic pe fila "2478 branduri" din partea de sus a paginii de start de pe bannerul titlurilor.
Odată ce ați ales brandul , puteți din nou să vă restrângeți selecția datorită filtrelor diferite vizibile în partea stângă a paginii.
De exemplu : sex (bărbați/femei), model, preț, mărimea, culoare etc.
O căutare după referința produsului :
Dacă cunoașteți referința produsului dorit, puteți introduce direct referința acestuia în bara de căutare.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Produse contrafăcute

Produse contrafăcute
Contrafacerea este interzisă prin lege și expune infractorul la sancțiuni penale. Prin urmare, spartoo respectă cu scrupulozitate legea și se aprovizionează direct de la brandurile oficiale. În consecință, este absolut imposibil ca unul dintre clienții noștri să primească produse de imitație contrafăcute.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Rezervarea unui articol online

Rezervare articol
Din păcate, nu există posibilitatea de rezervare a unui articol la Spartoo.Pentru a evita ca produsul dorit să nu mai fie în stoc , vă sfătuim să plasați comanda cât mai repede posibil pentru a vă asigura de disponibilitatea sa.Informații: Adăugarea unui articol în coș, nu îl și rezervă în același timp.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Stocurile și disponibilitatea articolelor

Stocurile și disponibilitatea articolelor
Numai mărimile disponibile pe stoc vă sunt propuse la site-ul Spartoo.ro. Se poate întâmpla ca mărimea dorită să fie în ruptură de stoc. Dacă este cazul d-voastră puteți solicita a fi informat (ă) de revenirea sa în stoc prin e-mail făcând click pe butonul "Alertă mărime".
Alertă mărime :
Pentru a utiliza alerta prin e-mail, trebuie să bifați mărimea indisponibilă a produsului și să introduceți adresa de e-mail în casuta prevăzută pentru alertă.
Dacă nu aveți nici o noutate despre articol, este din simplul motiv că noi nu am am primit produsul în stoc. Noi vă sfătuim să consultați articole similare, pentru a găsi un alt produs pe placul dueavostră.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Mărimea produselor

Găsim pe site-ul Spartoo și mărimi mari ?
La Spartoo, selectăm cu atenție și ajutăm partenerii noștri de la numeroase branduri și modele c să vă ofere o gamă largă de produse. Noi ne-am gândit și la o selecție de Mărimi Mari, inclusiv articole de încălțăminte pentru Femei peste mărimea 41 și articole încălțăminte pentru Bărbați până la mărimea 54. Pentru a descoperi, vă rugăm să utilizați filtrele de căutare : alegeți tipul de încălțăminte dorit și selectați mărimea dorită : toate perechile disponibile în stoc vor apărea pe ecran.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Cum să vă alegeți mărimea la îmbrăcăminte ?
Pentru a putea alege mărimea la îmbrăcăminte, noi vă sfătuim să consultați sfaturile pentru alegere mărime care se găsește pe fiecare pagină a produsului. Acest sfat este oferit de către clenții noștri : noi vă recomandăm să îl luați în considerare dar este posibil să nu se potrivească la cazul d-voastră în particular.
Puteți de asemenea consulta tabelul de mărimi prezent pe pagina produsului lângă informațiile mărime.
Mărimea dorită nu mai este disponibilă ?
Puteți da click pe "Alertă mărime": un e-mail vă va fi trimis în cazul în care articolul este de retur în stoc. Dacă nu aveți nici o noutate, este din simplul motiv că noi nu am am primit produsul în stoc. Noi vă sfătuim să consultați articole similare, pentru a găsi un alt produs pe placul dumneavostră.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Cum să vă alegeți mărimea la încălțăminte ?
Pentru a putea alege mărimea dorită de încalțăminte, noi vă invităm să consultați sfaturile de mărime care se găsesc pe fiecare pagină a produsului. Acest sfat este dat de către clienții noștri : noi vă recomandăm să-l urmați , dar este posibil să nu fie potriviteasca în cazul dumneavoastră în particular.
Puteți de asemenea să consultați tabelul mărimilor prezentat lângă informațiile despre mărime .

Mărimea dorită nu mai este disponibilă ?
Puteți da click pe butonul " Alertă mărime " : un e-mail vă va fi trimis în cazul în care mărimea articolului a revenit în stoc. Dacă nu aveți nici o noutate, este din din simplul motiv că noi nu am am primit produsul în stoc. Noi vă sfătuim așadar să consultați articole similare, pentru a putea găsi un alt produs asemănător.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Găsiți informațiile cu privire la produse

Găsiți informații despre produs
Dacă doriți să obțineți informații despre un produs, vă rugăm să accesați pagina produsului în cauză. Puteți vizualiza apoi o descriere completă a produsului care include, în special compoziția și mărimea acestuia . De asemenea, vizualizați fotografiile preluate din mai multe unghiuri de către studioul nostru foto și, uneori, o vizualizare de 360 ​​° pentru a observa produsul din toate unghiurile, ca și când ați avea produsul la îndemâna dumeavoastră.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Efectuați o comandă

Efectuați o comandă

Utilizați un cupon sau un cec cadou
Dacă aveți un cupon sau un cec cadou, îl puteți utiliza într-una dintre comenzile dvs. introducând codul cecului de cadou în caseta furnizată în acest scop în cadrul numărul 1 « cupon de reducere » pe pagina de plată. Dacă aveți un cupon sau un cec cadou deja înregistrat, vi se va propune atunci când plătiți. Dacă cecul cadou este valabil și comanda dvs. îndeplinește condițiile de utilizare definite, deducerea se face automat.Dacă apare un mesaj de eroare, verificați dacă comanda dvs. îndeplinește condițiile necesare pentru a aplica cecul cadou. Înainte de a utiliza acest cec cadou, vă invităm să verificați condițiile de utilizare. (Condițiile de utilizare a cecului cadou pot fi consultate făcând clic pe rubrica Avantajele mele din contul dvs de client selectând « cecurile mele cadou » și dând click pe « mai multe informații aici »). Avertisment : cecurile cadou Spartoo nu pot fi deduse dintr-o comandă pentru Produsele partenere.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Plasați o comandă cadou
Plătiți prin card cadou Cardul cadou se utiltizează ca și un card bancar. Prin urmare, va fi necesar să selectați această card ca metodă de plată :„Card Bancar”. Atenție : asigurați-vă că suma totală a comenzii este mai mică sau egală cu cardul cadou,deoarece nu va fi posibilă completarea acestuia cu alta metoda de plată. Păstrați cardul cadou după comanda , deoarece în caz de returnare, recreditarea se va efectua pe acest card cadou. Oferiți un card cadou Spartoo vă oferă posibilitatea de a oferi celor dragi un card cadou :
  1. Alegeți suma;
  2. Scrieți un mesaj destinatarului ;
  3. Trimiteți cardul cadou prin e-mail sau îl imprimați pentru al înmâna personal.
Cardul cadou este valabil timp de un an de zile de la data activării. Atenție : acest card este valabil numai pentru produsele Spartooo. În cazul în care comanda conține un produs partener, nu veți putea să îl utilizați pentru produsele partenere.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Coșul meu
Adăugați un articol în cosul dvs
Accesați fișa du produsului pe care doriți să-l adăugați. Alegeți mărimea produsului. Dați click apoi pe "Adăugați în coș".

Validați coșul
Dacă doriți să validați comanda : accesați în „Coșul meu” în partea dreaptă de sus a paginii și dați click pe „Comandați”, butonul în verde.

Ștergeți articolele din coș
Dacă doriți să ștergeți un articol din coș , dați click pe pictograma de coș de gunoi lângă coloana "Total". Dacă doriți să modificați cantitatea ,dați click pe plus sau pe minus, în coloana cantitate „Cantitate”.

Perioada de valabilitate a coșului
Perioada de valabilitate a coșului este de 15 minute. În această perioadă, acest articol nu poate fi comandat de o altă persoană. După această perioadă, produsele alese nu vă vor mai fi rezervate.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Cum să plasați o comandă ?
Iată etapele care trebuie urmate pentru a plasa o comandă la Spartoo :
Dacă aveți deja un cont , identificați-vă introducând adresa de e-mail și parola de la contul de client. Dacă nu aveți încă un cont client , trebuie să vă creați un cont client. (Crearea unui cont client este indispensabil pentru a efectua o comandă.)
Apoi trebuie să urmați îndeaproape aceste etape :
  1. Sélecționați modelul, culoarea și mărimea care vă plac și adăugați în coș
  2. O dată ce ați selecționat toate articolele pe care doriți să le comandați , faceți click pe „Coșul meu”, în partea dreaptă de sus a paginii , apoi pe „Comandați” în verde, cu scopul de a finaliza comanda .
  3. Veți valida comanda în 5 etape :
    • Dacă dispuneți de un cupon de reducere, introduceți codul acestuia sau dacă nu să îl selecționați de pe pagina de plată ;
    • Alegeți metoda de plată ;
    • Alegeți tipul de livrare ;
    • Alegeți adresa livrare ;
    (N.B) Adresa de livrare trebuie să se situeze în țara corespunzătoare site-ului nostru (O comandă de România se face pe un site românesc : spartoo.ro; o comandă spaniolă se face pe site-ul spaniol: spartoo.es).
  4. Înainte de se efectua plata, verificați conținutul coșului (mărime, dimensiune, culoare) apoi finalizați comanda introducând coordonatele bancare.
O să primiți un e- mail în momentul în care comanda va fi validată, și un alt e-mail în momentul în care va fi expediată. Făcând click pe "Contul meu" în partea dreaptă de sus a paginii de întâmpinare, apoi în „Comenzile mele” selectând "Consultare ultima comandă" , puteți urmări evoluția comenzii plasate. În această rubrică o să găsiți și rezumatul la toate comenzile efectuate la Spartoo precum și factura fiecărei comenzi. Pentru orice întrebare referitoare la comanda plasată, accesați la rubrica „Comenzile mele”.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Livrare

Livrare în afara domiciliului dvs

Livrare la altă adresă de livrare decât la domiciliu
Produsele spartoo. Spartoo vă oferă mai multe posibilități de a fi livrate în afara de domiciliul dumneavoastră :

Plată

Plată

Modalități de plată
Pentru un produs spartoo :
  • Cardul bancar Visa sau Mastercard ;
  • Plata cu cec-cadou Spartoo.ro ;
  • Paypal ;
  • Ramburs,Plata la livrare ,(contra cost 14 Lei)
  • * Se aplică o taxă de livrare de 14,99 de Lei pentru toate comenzile cu o valoare mai mică de 150 Lei
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Nu reușesc să-mi validez plata mea
În ciuda mobilizării companiei Spartoo și a calității interfeței noastre bancare, pot apărea disfuncționalități informatice atunci când plătiți pentru achizițiile d-voastră. Vă rugăm contactați serviciului nostru clienți, astfel încât un consilier să vă poată explica protocolul de urmat. Noi vă vom răspunde cât mai repede posibil.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Ce se întâmplă dacă banca mea refuză plata?
Dacă banca d-voastră refuză plata, comanda este anulată automat iar contul d-voastră nu va fi debitat. Vă sfătuim să vă contactați banca pentru a cunoaște condițiile de acceptare a plăților online care vă sunt propuse. După care veți putea încerca din nou să plasați comanda dorită.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Siguranța plăților
Noi am ales banca CIC pentru a asigura siguranta plăților. Coordonatele bancare sunt transmise serverului nostru criptat prin SSL (Secure Socket Layer) și transferate într-un mediu complet securizat către banca noastră. Ele nu sunt în nici un caz păstrate. Toate aceste reguli corespund standardelor de securitate care garantează cel mai bine tranzacțiile dumneavoastră.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Probleme de conectare

Probleme de conectare

Probleme de conectare
Dacă întâmpinați probleme de conectare, asigurați-vă mai întâi că conexiunea la internet funcționează corect. În cazul în care funcționarea defectuoasă persistă, vă mulțumim să o raportați specificând suportul (calculator, tabletă, smartphone) și browserul (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome …) astfel încât să putem verifica la departamentul nostru de informatică.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Probleme întâmpinate în timpul validării unei comenzi

Am întâmpinat dificultăți cu validarea comenzii

Nu mai găsesc cuponul meu de reducere sau cecul cadou
Dacă aveți cupoane de reducere disponibile, le puteți găsi și le puteți vizualiza în contul de client în rubrica Avantajele mele . Dacă nu reușiți să le vizualizați, vă informăm că cupoanele de reducere au o dată de valabilitate care trebuie respectată. Puteți consulta condițiile de utilizare a cupoanelor sau a cecurilor de cadou, făcând clic pe "mai multe informații aici", sub codul cuponului, în secțiunea "avantajele mele" . Vă informăm, de asemenea, că în cazul unei returnări sau unei rambursări, noi recredităm cupoanele de reducere.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Cupoanele mele/cecurile cadou nu au fost luate în considerare
Puteți consulta termenii de utilizare a cupoanelor sau cecurilor cadou făcând clic pe "mai multe informații aici" ,sub codul de cupon în contul client, în rubrica "Avantajele mele" . Pentru informații :
  1. Cupoanele de reducere nu sunt valabile pentru articolele în reducere în solduri deoarece acestea beneficiază deja de o reducere de preț ;
  2. Cupoanele de reducere nu sunt valabile pentru produsele partenere ;
  3. Cupoanele deja utilizate nu sunt recreditate în cazul returnării sau pentru rambursare.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Comanda mea nu apare în contul meu
Dacă comanda plasată nu apare în contul de client, aveți posibilitatea să ne contactați prin intermediul formularului de mai jos dar asigurați-vă că specificați data comenzii , precum și numărul comenzii dacă l-ați păstrat.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Coșul meu
Adăugați un articol în coș Accesați pagina produsului pe care doriți să îl comandați. Alegeți mărimea produsului. După care faceți clic pe "Adăugați în coș". și Validați coșul Doriți să validați comanda : accesați la „coșul meu” în partea dreaptă sus a paginii și dați click pe „comandați”,butonul afișat în verde. Ștergerea articolelor din coș Dacă doriți să ștergeți un articol din coșul de cumpărături, faceți clic pe pictograma coș de gunoi lângă coloana "total". Dacă doriți să modificați cantitatea, faceți clic pe mai mult sau mai puțin, în coloana „Cantitate”. Perioada de valabilitate a coșului > Perioada de valabilitate a coșului este de aproximativ 15 minute. Punerea unui articol în coș nu permite rezervarea acestuia.Vă mulțumim pentru înțelegerea acordată.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Nu reușesc validarea metodei de plată
În ciuda mobilizării companiei Spartoo și a calității interfeței noastre bancare, pot apărea disfuncționalități informatice atunci când plătiți pentru achizițiile efectuate. Vă rugăm să contactați serviciului nostru relații cu clienții, astfel încât un consilier să vă poată explica protocolul ce trebuie urmat. Noi vă vom răspunde cât mai repede posibil solicitărilor dumeavoastră.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Produse partenere

Produse partenere

Ce este un produs partener ?
Un produs partener este un articol vândut de un vânzător profesionist prin intermediul site-ului spartoo.ro. Toți vânzătorii sunt calificați și sunt selectați cu atenție de către Spartoo pentru calitatea produselor și serviciilor oferite. Beneficiați de garanțiile și cerința în cu privire la plata atunci când plasați achiziția. Produsele partenere sunt indicate cu pictograma „Produs partener” de pe pagina produsului. De asemenea, este posibil să filtrați produsele în funcție de vânzător („Spartoo” sau „Produse partenere” sau „Toți vânzătorii”). Link-urile disponibile pe pagina produsului vă permite să consultați informații despre Vânzător, Politica de livrare ,taxe și despre Politica de returnare.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Condițiile de plată, de livrare și returnare a produselor partenere
Plată Puteți plăti cu cardul bancar sau cu serviciul Paypal. Plățile sunt securizarte și sunt complet gestionate de către spartoo. Când cumpărați un produs partener, detaliile referitoare la plată nu sunt trimise niciodată vânzătorului. Livrare și returnare Politica de livrare și returnare sunt afișate pe pagina produsului.Puteți face clic pe această pagină ,pe linkurile de livrare și returnare pentru mai multe informații. Ne străduim ca să vă oferim vânzători parteneri care oferă aceleași servicii gratuite de expediere și returnare gratuită ca și Spartoo. Cu toate acestea, partenerii sunt liberi să își stabilească costul de livrare și să ofere sau nu o returnare gratuită.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Cum se livrează produsele partenere? ?
După ce comanda dumneavoastră a fost plasată pe Spartoo.ro, partenerul nostru expediază comanda dumneavoastră în termen de 48 de ore. Odată ce comanda dvs. a fost expediată, veți primi un e-mail care cuprinde numele firmei de livrare și numărul de urmărire al acesteia. Puteți accesa site-ul web al companiei de livrare pentru a urmări livrarea.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Cum se efectuează returnarea unui produs partener?
Este posibil să returnați produsele achiziționate de la un vânzător partener, doar respectând termenul limită în care trebuie efectuată returnarea. Acest termen este stabilit în politica de returnare de pe pagina produsului. Faceți cererea de returnare conectându-vă la contul de client de pe site-ul spartoo.ro în rubrica returnările mele. Returnarea este pe cheltuiala clientului. Veți primi un e-mail cu adresa de retur pentru a returna produsul și un cod de returnare pentru a se copia pe o foaie de hârtie și care trebuie pus în interiorul coletului. Odată ce produsul a fost primit, vânzătorul vă va valida rambursarea, iar Spartoo vă va rambursa suma produsului achiziționat.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Raportați o eroare pe site

Doresc să raportez o eroare pe site

Am observat o eroare pe site
Avem cea mai mare grijă la descrierile noastre și la comunicarea noastră generală Dacă veți observa o eroare la site, vă rugăm să ne comunicați prin intermediul formularului de contact sau prin telefon la numărul 031.630.09.72
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Retururi și rambursări

Returul meu

Schimburi
Schimbul de mărime a unui produs spartoo
  • Schimbul de mărime
Vă oferim posibilitatea schimbului de produse pentru o altă mărime/dimensiune. Când completați cererea de returnare, trebuie doar solicitați schimbul și să solicitați mărimea /dimensiunea dorită.
  • Schimb de model sau culoare
Nu facem schimb de model sau de culoare. Cu toate acestea, puteți să returnați produsul și să plasați o nouă comandă.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Va trebui să plătesc o taxă de retur ?
Cheltuielile de returnare pentru un produs spartoo
Cum funcționează rambursarea ?
Rambursarea unui produs spartoo După ce returnarea a fost validată de depozitul nostru, rambursarea va fi efectuată prin creditare cu metoda de plată utilizată în momentul achiziției. Returnarea va fi prelucrată în decurs de 7 până la 10 zile lucrătoare. În momentul în care returnarea a fost validată, vom proceda la rambursare care va fi efectivă în 72 de ore (maxim 5 zile).
  • Pentru rambursările cu card bancar, termenele interbancare pot întârzia cu câteva zile recreditarea în contul bancar. În plus, dacă cardul bancar are un debit cu data amânată creditarea va fi de asemenea amânată .
  • Dacă cardul bancar este expirat sau expiră pe parcursul lunii în curs, noi vă vom solicita coordonatele bancare atunci când înregistrați cererea de returnare și rambursarea va fi efectuată prin virament bancar.
  • Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Condiții de returnare și rambursare
Condiții de returnare a unui produs spartoo
Toate produsele achiziționate pe site-ul spartoo pot să fie returnate indiferent de motiv.
Aveți 30 de zile de la data primirii comenzii de la spartoo, pentru a efectua o solicitare de returnare. Puteți să solicitați : un schimb de mărime , o rambursare bancară, sau un voucher de cumpărături.
Returnarea articolului (lor) în această perioadă trebuie să urmeze în mod imperativ procedura detaliată de mai jos. Atenție : pentru a fi acceptate, returnările produselor,acestea trebuie să răspundă următoarelor caracteristici:
  • Produsele nu trebuie să fi fost purtate în exterior ;
  • Produsele trebuie să fie în stare nouă ;
  • Produsele returnate trebuie să corespundă produselor livrate ;
  • Produsele trebuie returnate în ambalajul lor original în stare bună (cutia de încălțăminte nu trebuie lipită cu scotch), toate într-un colet închis corespunzător ;
  • Produsele trebuie returnate în termen de 30 de zile de la primirea comenzii;
  • Ambalajele goale vor fi refuzate pentru orice solicitare de schimb mărime sau rambursare ;
  • Respectarea procedurii de retur ;
Returul este prelucrat în decurs de 7 zile până la 10 zile lucrătoare. Odată ce returnarea va fi validată , noi vom proceda la rambursarea comenzii sa care va fi efectivă în 72 de ore ( maxim 5 zile).
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Procedură de returnare
Procedură pentru efectuarea unei returnări pentru un produs spartoo Pentru a efectua un retur, trebuie să accesați contul de client și selecționați rubrica returnările mele , "Efectuare cerere de returnare" .Urmați procedura de mai jos : Procedură :
  1. Alegeți comanda corespunzătore, după care bifați articolele comenzii plasate pe care doriți să le returnați. De asemenea vă va fi solicitat un motiv de returnare.
  2. Imprimați eticheta de retur (disponibilă în rubrica "returnările mele" făcând click pe "Consultare ultima returnare") și lipiți această etichetă pe coletul cu returnarea. Această etichetă este valabilă 30 de zile după înregistrarea solicitării de returnare.
  3. . Noi vă informăm că articolul trebuie returnat în ambalajul original, însoțit de eticheta de la îmbrăcăminte și folia protectoare. Returul nu va fi acceptat dacă modelul este impropriu la vânzare (deteriorat, folosit sau murdar).În acest caz produsul vă va fi restituit și ramburasrea nu va fi efectuată .
  4. Urmăriți returnarea coletului direct din contul din client, în rubrica "returnările mele"selectând "consultare ultimul retur".
  5. O dată ce coletul primit în depozitul nostru, și returnarea va fi validată noi vom proceda la rambursarea articolelor returnate . Rambursarea va fi efectuată prin recreditare metodei de plată pe care ați utilizat-o în momentul achiziției. - Pentru rambursările prin card bancar, vă informăm că întârzierile interbancare pot să dureze câteva zile până recreditarea va fi efectivă în contul bancar. De asemenea, dacă cardul bancar are un debit amânat, recreditarea va fi și ea amânată.
    Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Care este termenul limită pentru un retur ?
Termenul limită pentru returnarea unui produs Spartoo Aveți la dispoziție 30 de zile după livrarea coletului pentru a înregistra o solicitare de returnare.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Comenzile mele

Altă comandă

Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Factura

Aş dori să primesc facura

Primire factură
Comenzile spartoo : Pentru a obține factura comenzii, accesați contul de client. La rubrica „Comenzile mele” , selectați comanda în cauză.Apoi faceți clic pe "descărcați factura " în partea dreaptă sus a paginii. Vă informăm că factura comenzii este disponibilă doar după expedierea coletului.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Modificați – Anulați comanda

Modificați – Anulați comanda

Modificați – Anulați comanda
  • Dacă comanda dvs este în « așteptare pentru procesare » :
Încă aveți posibilitatea, din spațiul dvs de client sau din e-mailul de confirmare al comenzii dvs, să anulați sau să modificați mărimea/dimensiunea la comanda dvs. În plus, dacă este un produs vândut și expediat de Spartoo, puteți deasemenea modifica adresa dvs de livrare.Pentru orice alte modificări, vă invităm să contactați serviciul de relații cu clienții.
  • Dacă comanda dvs apare în statutul « În validare » sau « În curs » :
Aveți încă posibilitatea să o anulați sau să o modificați prin contactarea rapidă la 031 630 09 72 (serviciu gratuit costul unui appel standard).Standardul este deschis de luni până vineri între orele 10:00-13:00 și 14:00-18:00.Probabil o să putem anula sau modifica comanda dvs în funcție de starea de avansare și de procesare a coletului în depozitul nostru.
  • Dacă comanda dvs apare in statutul « În tranzit » sau « Expediată » :
Din nefericire, nu vom mai putea să o modificăm pentru că aceasta a plecat deja din depozitul nostru. Veți fi livrat (ă) de către transportatorul selectat în momentul efectuării comenzii dvs la adresa indicată.Vă sugerăm să refuzați coletul dvs cu scopul de a accelera procedura de retur. Pentru a cunoaște statutul comenzii dvs, accesați spațiul dvs de client, în rubrica comenzile mele.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Parolă

Doresc să fac un retur

Care este durata de timp necesară pentru a primi un schimb de marime ?
Durata maximă de primire a comenzii- schimb marime este de 15 zile lucratoare (cu excepția sâmbetelor, duminicilor și a sărbătorilor legale). Termenul de procesare a returului este de 7 până la 10 zile lucrătoare de la momentul în care ați predat coletul cu returnarea. Acest termen ține cont de termenul de livrare la centrul nostru logistic și de prelucrarea efectivă a coletului de retur (verificarea conținutului, validarea, pregătirea comenzii de schimb etc.). După ce această perioadă se termină, echipa noastră de logistică va preda coletul dvs. transportatorului pe care l-ați ales atunci când ați făcut cererea de returnare. Livrarea durează între 5 și 7 zile lucrătoare. Un e-mail vă va informa cu privire la fiecare etapă a livrării coletului dumneavoastră.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Retururi – Schimburi – Rambursări

Am efectuat un retur

Doresc să obțin informații despre returul coletului
Pentru a cunoaște statutul returului dvs, accesați contul dvs de client. Apoi, în rubrica retururile mele, selecționați « consultați retururile mele » . Pentru orice tip de informații suplimentare, nu ezitați să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Doresc anularea solicitării de retur
Dacă ați solicitat o cerere de retur, dar doriți să păstrați în cele din urmă articolele,trimiteți serviciului de relații cu clienții cererea dvs de anulare de retur. Modificarea se va efectua cât mai repede posibil.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Doresc să vă contactez cu privire la o rambursare
În primul rând, ne pare rău pentru neplăcerea creată. Nu ezitați să ne contactați prin telefon sau prin completarea formularului nostru de contact astfel încât un consilier să vă ofere detalii cu privire la rambursare.Ne puteți contacta făcând clic mai jos.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Doresc să obțin eticheta de retur
Pentru a obține eticheta dvs de retur accesați spațiul dvs de client. În rubricala retururile mele, selectionati « vizualizați retururile » . Apoi :
  • Găsiți returul pentru care doriți să imprimați eticheta de retur ;
  • Faceți click pe « cum expediați coletul dvs ? » ;
  • Faceți clic pe link-ul etichetei (punctul 1 de la rapel de procedură ).
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Doresc să fac un retur

E posibil să facem un schimb ?
  • Schimbul pentru un produs spartoo
  • Va oferim posibilitatea de a schimba produsul dvs cu o altă mărime sau o altă măsură : în momentul înregistrării solicitării de retur ,este suficient să solicitați doar un schimbși să cereți mărimea/dimensiunea pe care o doriți. Cu toate acestea, nu facem schimburi de modele sau de culori. Vă sfătuim să returnați produsul și să faceți o nouă comandă o dată ce returul dvs a fost validat.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Costuri de retur
Costuri de retur pentru un produs spartoo
  • România : retour gratuit cu UPS standard. Toate celelalte moduri de retur sunt pe cheltuiala dvs cum ar fi UPS Express.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Când și cum voi fi rambursat (ă) ?
Rambursarea unui produs spartoo O dată ce returunarea a fost validată și acceptată de către depozitul nostru, rambursarea se va efectua prin recreditarea metodei de plată utilizată în momentul achiziției.Returul este procesat în decurs de 7 până la 10 zile lucrătoare. O dată ce returul a fost validat, noi vom proceda la rambursare, care va fi efectivă în 72 de ore (maxim de 5 zile).
  • Pentru rambursările prin card bancar , termenele interbancare pot amâna cu câteva zile recreditarea sumeu rambursate. Dacă cardul bancar este cu debit amânat , recreditarea va fi și ea amânată.
  • Dacă cardul bancar a expirat sau va expira în cursul lunii actuale , vom solicita coordonatele bancare la în momentul înregistrării cererii de returnare și rambursarea se va face prin transfer bancar.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Urmărirea coletului – Termenul de livrare – Probleme de livrare

Am refuzat un colet

Am refuzat un colet
Dvs ați refuzat pachetul pe care l-ați comandat îm momentul livrării sale. Pentru o comandă spartoo : de îndată ce este primit în depozitele noastre, un e-mail o să vă fie trimis pentu a vă lăsa posibilitatea de a solicita reexpedierea sa la o altă adresă , sau pentru a asolicita o rambursare. Va fi necesar să contactați serviciul pentru clienți pentru a le informa în legătură cu alegerea dvs.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Doresc să știu când va fi livrată comanda mea

Când îmi voi primi coletul?
Pentru a cunoaște data livrării estimate, accesați zona dvs. de clienți și apoi în rubrica « comenzile mele » . Apoi selectați comanda dvs. Data este indicată în rubrica « urmărirea coletului meu » . Dacă comanda dvs. a fost expediată, puteți să urmăriți coletul pe site-ul operatorului de transport : Pentru a urmări coletul dvs, accesați în contul dvs de client și după în rubrica « comenzile mele » . Apoi selectați comanda și faceți clic pe urmărirea coletului (în partea dreaptă sus a paginii). Pentru informații: link-ul poate dura câteva ore pentru actualizare. Dacă link-ul de urmărire nu funcționează a doua zi, vă invităm să contactați serviciul de relații cu clienții.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Am primit un colet gol

Am primit un un colet gol
Ați primit un colet gol. În primul rând ne pare rău pentru la neplăcerea creată.Vă invităm să contactați serviciul nostru pentru clienți,astfel încât un consilier să poată explica protocolul ce trebuie urmat. Vă mulțumim pentru a ne trimite fotografii ale coletului . Vă vom răspunde cât mai curând posibil.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Am o problemă de livrare (nu am primit încă coletul meu)

Que se passe-t-il si je suis absent le jour de la livraison ?
Livraison à domicile : Si vous n'êtes pas chez vous lors du passage du facteur ou du livreur, un avis de passage sera déposé dans votre boîte aux lettres. Cet avis indique l'heure et le jour de passage ainsi que le bureau de poste dans lequel vous pouvez retirer le colis. Vous devez vous présenter au bureau de poste indiqué muni de l'avis de passage déposé par le facteur et d'une pièce d'identité pour le retirer. Le délai pour récupérer votre colis est de 15 jours. Livraison en point relai : En choisissant ce type de livraison, le colis est mis à votre disposition dans un Point Relais. Vous n'avez pas besoin d'attendre chez vous la livraison de votre commande, vous pouvez aller la chercher selon vos disponibilités dans un délai de 10 jours maximum aux horaires d’ouvertures du point relai que vous avez choisi. Il faudra vous munir d’une pièce d’identité.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Mon point relais a été modifié mais ça ne me convient pas
Tout d’abord, nous sommes désolés pour la gêne occasionnée. Vous souhaitez connaitre nos solutions face à ce problème. Nous vous informons que lorsqu’un point relai n’est pas disponible (par exemple lorsque le point est saturé, ou lorsque les dirigeants sont en congés), votre colis est redirigé immédiatement dans le relai le plus proche afin que vous puissiez le retirer dans les plus brefs délais. Si toutefois, vous ne pouvez pas aller chercher votre colis, celui-ci sera réexpédié dans notre entrepôt ou chez notre marchand partenaire. S’il s’agit d’une commande spartoo , à la réception de votre colis dans notre entrepôt, deux options vous serons proposées par mail. Une réexpédition ou un remboursement. Il vous suffira de contacter le service client et de leur faire part de votre choix. S’il s’agit d’une commande partenaire , vous serez automatiquement remboursé une fois le colis réceptionné par le marchand. Nous vous remercions pour votre compréhension.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Doresc să-mi urmăresc coletul

Urmărirea coletului
Statusul comenzii dvs este actualizat pe tot parcursul procesului de livrare. Iată diferitele etape ale comenzii :
  • În asteptare de procesare: comanda dvs a fost luată în considerare ;
  • În procesare : echipa noastră de logistică vă pregătește în prezent comanda dvs;
  • În tranzit : comanda dvs este pregătită pentru expediere :ea va fi predată în aceeași seară transportatorului ;
  • Expediată : comanda dvs a plecat din depozitul nostru : un link către site-ul operatorului de transport este trimis prin e-mail. Pentru a cunoște le statusul comenzii dvs , accesați în spațiul dvs de client, în rubrica comenzile mele. Dacă comanda dvs a fost expediată, puteți urmări coletul pe site-ul transportatorului : Pentru a urmări coletul dvs, accesând în contul dvs de client pe urmă în rubrica « comenzile mele » . Apoi selectați comanda dvs și faceți clic pe « urmărirea coletului » (în partea dreaptă sus a paginii). Pentru informații: link-ul poate dura câteva ore pentru a se actualiza. Dacă link-ul de urmărire nu funcționează a doua zi, vă invităm să contactați serviciul de relații cu clienții.
    Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Am o problemă de livrare (nu am primit încă coletul meu)

Comanda mea a fost remisă serviciului de transport dar nu a fost încă livrată
Dacă termenul limită nu a fost depășit : Noi vă rugăm să aveți răbdare. Coletul dvs este în circuitul de livrare, el nu va mai întârzia mult până la livrare. Dacă termenul limită de livrare a fost depășit :
  • Nu ați primit nici o de notificare nici un aviz de trecere în cutia dvs poștală ?
Puteți suna la biroul de UPS comunicându-le în același timp numărul dvs de urmărire. Ei o să vă dea informațiile cu privire la localizarea coletului și a timpului de livrare rămas.
  • Coletul are ca statut « livrat » în urmărirea comenzii spartoo dar dvs nu l-ați primit incă ?
Este fosrte posibil că o persoană din cei apropiați să fi recepționat coletul în timpul absenței dvs (vecin, concierge, gardian…). Nu ezitați să-i contactați pentru a verifica cu ei împreună. Dacă nu, vă mulțumim de a contacta serviciul nostru de clienți, pentru ca un consilier să înceapă o procedură de cautare a coletului dvs. Noi vă vom răspunde cât mai repede cu putință posibil. Ne pare rău pentru neplăcerea creată.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Contul meu

Avantaje

Cecurile cadou și cupoanele de reducere

De ce reducerea mea nu se poate combina cu reducerile în solduri ?
Cupoanele de reducere nu sunt valabile în combinație cu alte promoții sau alte cupoane. Puteți consulta condițiile de utilizare a unui cupon de reducere în contul de client , în rubrica "avantajele mele", selecționând "Cecurile mele cadou" și făcând click pe "Mai multe informații aici". Reducerile în solduri corespund unei promoții, deci nu puteți utiliza cuponul de reducere pentru articolele deja reduse în solduri. În schimb, păstrați cuponul : , păstrați cuponul primit: acesta va fi cu siguranță valabil la comanda următoare !
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Cum să utilizez cuponul meu de reducere ?
Dacă aveți un cupon, îl puteți utiliza pentru una dintre comenzile plasate, introducând codul cuponului cadou în caseta prevăzută în acest scop în cadrul numărului 1 în „cupon de reducere” pe pagina de plată. Dacă aveți un cupon sau un cec cadou deja înregistrat, acesta o să vă fie propus în momentul de plată. Dacă cuponul de reducere este valabil și dacă comanda îndeplinește condițiile de utilizare definite , deducerea se face automat. Dacă un mesaj de eroare apare, verficați că comanda reunește toate condițiile necesare pentru aplicarea cuponului. Înainte de a utiliza acest cupon, noi vă invităm să verificați corect condițiile sale de utilizare (Condițiile de utlizare a cupoanelor sunt consultabile făcând click pe "Contul meu", apoi în rubrica "Avantajele Mele" selecționând "cecurile mele cadou"și făcând click pe"mai multe informații aici"). Atenție :
  1. Cupoanele de reducere nu pot fi deduse dintr-o comandă deja plasată.
  2. În caz de returnare sau o rambursare, nu vom mai recredita cupoanele de reducere.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
De ce cuponul meu de reducere sau voucherul meu cadou nu se aplică?
Puteți să vizualizați condițiile de utilizare pentru cupoanele sau voucherele cadou facând click pe "mai multe informații aici" , sub codul de cupon. Pentru a accesa voucherele, faceți clic pe "Contul meu" , pe urmă în rubrica "Avantajele mele". Noi vă informăm că cupoanele de reducere nu sunt valabile pe articolele deja reduse în solduri deoarece acestea au deja o reducere de preț. Aceste cupoane nu se cumulează cu alte reduceri și pot solicita o sumă minimă de achiziție.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Nu mai găsesc cupoanele mele de reducere în contul meu de client
Dacă aveți cupoane de reducere disponibile , le puteți găsi și le puteți vizualiza în contul client în rubrica "avantajele mele" . Dacă nu le puteți vizualiza , noi vă informăm că cupoanele de reducere au o dată de valabilitate care trebuie respectată. Puteți consulta condițiile de utilizare a cupoanelor sau a cecurilor cadou în contul de client făcând click pe "mai multe informații aici" , sub codul cuponului. Noi vă informăm de asemenea că în cazul returnării sau rambursării, noi nu recredităm cupoanele de reducere.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Garanția celui mai scăzut preț

Garanția celui mai scăzut preț
Dacă după ce ați cumpărat un produs de pe site-ul nostru și găsiți o ofertă echivalentă la un preț inferior, cost de transport inclus, pe un alt site web românesc care dispune de un sistem de plată on line, spartoo vă rambursează de 2 ori diferența de preț. Rambursarea diferenței de preț este supusă îndeplinirii următoarelor condiții :
  1. Prețul indicat ca fiind inferior trebuie să aibă cost de transport inclus ;
  2. Prețul indicat ca fiind inferior nu trebuie să beneficieze nici o ofertă promoțională particulară ;
  3. Condițiile de livrare trebuie să fie identice (articol în stoc, expedierea nu mai târziu de ziua următoare după plasarea comenzii, propunerea de cel puțin o livrare gratuită pe site) ;
  4. Articolul trebuie să fie identic : să fie nou, de același brand, același model, aceeași material, aceeași culoare ;
  5. El trebuie să fie disponibil în mărime, culoare, mărimea cumpărată de client pe site-ul care propune să fie la un preț inferior ;
  6. Oferta trebuie să fie făcută de un site de drept românesc cu prețul în Lei ;
  7. Plata trebuie făcută de un sistem de plată online ;
  8. Oferta este limitată la o rambursare pe persoană și pe articol cumpărat la Spartoo ;
Sunt excluse de la Garanția Prețului Scăzut:
  1. Produsele de de lichidare, sau reduse în solduri ;
  2. Produsele vândute pe site-urile de licitații, micile anunțuri, site-urile vitrină sau site-urile de vânzări-private ;
  3. Produsele vândute și expediate de partenerii noștri comerciali ;
  4. Livrările în afara României ;
Cum să exersați Garanția celui mai scăzut preț : În termen de 5 zile după achiziție, trebuie să trimiteți cererea către Spartoo folosind formularul de contact al Serviciului Clienți și respectând procedura următoare :
  1. Indicați în mesaj numărul de comandă Spartoo ;
  2. Transmiteți adresa de URL a site-ului unde este vândut articolul mai ieftin precum și adresa URL de la fișa produsului în cauză ;
Dacă toate condițiile de mai sus sunt respectate, și după expirarea perioadei legale de retragere și confirmarea păstrării articolului în cauză , Spartoo se angajează să ramburseze de 2 ori la diferența de preț. Rambursarea se va efectua în contul de client prin metoda de plată aleasă de către Spartoo. Acesta va procesa într-un termen maxim de 30 de zile.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Crearea contului meu client

Doresc să creez un cont client

Creați un cont client
De ce să îmi creez un cont client la Spartoo ? Dacă doriți să comandați pe site-ul nostru, trebuie mai întâi să creați un cont de client pentru a vă putea identifica și pentru a introduce informațiile necesare pentru viitoarele comenzi. În plus, crearea contului de client vă permite să aveți acces la istoricul comenzilor și returnărilor și să accesați programele noastre de fidelitate. Cum se creează un cont client Spartoo ? Dați click pe "contul meu" în partea dreaptă sus a paginii, apoi în rubrica "Sunt un CLIENT NOU, eu doresc să îmi creez un cont propriu " . Vă puteți crea contul de client introducând adresa de e-mail. Veți fi redirecționat pentru a completa informațiile necesare creării contului de client. Mai multe informații: În timpul următoarelor conectări la site-ul nostru, este suficient să vă identificați făcând click pe " Sunt deja client, în acest caz autentificaţi-vă " .
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Invitații către prieteni

Eu doresc informații despre serviciul invitații către prieteni

Invitații către prieteni
Spartoo vă oferă possibilitatea de a invita persoanele dragi din anturaj : Începând de la prima comandă a persoanei invitate , acumulați 45 de Lei sub formă de cec cadou. Această comandă trebuie să fiemai mare de 230 Lei și nu trebuie să fie obiectul unui returnări. Persoana invitată câștigă deasemenea 45 de Lei în momentul primei sale comenzi ! Cum să invit o persoană dragă ? Când persoana invitată își crează contul său spartoo, trebuie să indice adresa d-voastră de e-mail în căsuța "E-mailul persoanei care va invitat". Puteți de asemenea invita prietenii ca să devină persoanele invitate copletând formularul care se găsește în rubrica invitații către prieteni. Modalități : Puteți invita până la 100 persoane și să câștigați până la 4660 Lei.Câștigurile sunt emise sub formă de cecuri cadou valabile 1 an ;ele se pot utiliza pentru comanda următoare.Puteți să acumulați câștigurile și să solicitați plata cecului cadou începând de la suma de 9 de Lei de câștig (fie 2 persoane invitate- recomandate).
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Mă conectez

Vreau să mă conectez la contul meu

Conectare
Dacă sunteți deja client : Pentru a vă conecta la contul de client faceți click pe " contul meu " , în partea dreaptă sus a paginii. În rubrica "eu sunt deja client, autentificați-vă" , introduceți adresa de e-mail pe care ați utilizat-o pentru a vă crea contul client , apoi introduceți parola . Dacă nu sunteți incă client : Faceți click pe " contul meu" în partea dreaptă de sus a paginii, apoi în rubrica "Sunt CLIENT NOU, EU doresc să îmi creez un cont propriu » . Apoi, puteți crea contul introducând adresa de e-mail. Veți fi redirecționat pentru a completa informațiile necesare creării contului de client.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Mă deconectez

Eu doresc să mă deconectez de la contul meu

Deconectare
Pentru a vă deconecta de la contul de client , faceți click pe " contul meu " în partea dreaptă de sus a paginii , apoi pe "deconectare" . Odată ce sesiunea este închisă, vă puteți lăsa calculatorul în fucțiune fără riscul că contul de client să poată fi utilizat.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Modifcarea informațiilor mele personale

Eu doresc să modific informațiile mele personale

Modificarea informațiilor mele personale
Pentru a vă modifica informațiile personale, trebuie să fiți conectat la contul de client. Faceți pe urmă click pe " contul meu " în partea dreaptă de sus a paginii pentru a accesa la contul de client. Puteți edita informațiile personale navigând în rubrica " contul meu " ,din stânga paginii. Important ! : Dacă doriți să modificați adresa de livrare a unei comenzi în curs de desfășurare , noi vă invităm să accesați în rubrica "comanda mea".De fapt adresa de livrare a fost deja înregistrată pentru comandă și pentru a o modifica în contul de client din păcate nu se mai poate modifica. Vă mulțumim pentru înțelegerea acordată.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Modificarea adresei de e-mail

Eu doresc să modific adresa mea de e-mail

Modificarea adresei de e-mail
Adesa de e-mail fiind și identificatorul d-voastră , nu o mai puteți modifica singur. Noi vă invităm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin telefon sau prin completarea formularului de contact :un consilier vă va răspunde cât mai repede posibil!
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Parolă

Eu întâmpin dificultăți cu parola mea

Parola mea nu funcționează
Vă invităm mai întâi să verificați dacă ați introdus adresa de e-mail utilizată la crearea contului de client. Pentru a vă conecta, trebuie să fi creat deja un cont de client. Dacă ați introdus doar adresa de e-mail pentru a primi newsletters, înseamnă că nu aveți cont client și dacă nu puteți să vă conectați, puteți să vă resetați parola. Dați click pe "contul meu" în partea dreaptă sus a paginii, apoi în rubrica ."eu sunt deja client , în acest caz autentificați-vă " dați click pe " ati uitat parola ? Faceți click aici " . Pe urmă introduceți adresa de e-mail, și o să primiți noua parolă la această adresă. După care, puteți schimba parola din contul de client.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Eu doresc să modific parola mea
Pentru a modifica parola, trebuie să fiți conecți la contul de client. Pe urmă dați click pe « contul meu » , sus în dreapta paginii. Modificarea parolei se face din contul de client, din rubrica "Contul meu" din partea stângă a paginii. Selecționați "parola mea" , și faceți modificarea !
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Mi-am pierdut parola
Vă invităm mai întâi să verificați dacă ați introdus adresa de e-mail utilizată la crearea contului de client. Pentru a vă putea conecta trebuie să fi creat deja un cont de client. Dacă ați introdus doar adresa de e-mail pentru a primi newsletters, înseamnă că nu ați creat încă un cont client . Dacă tot nu reușiți să vă conectați atunci o să puteți reseta parola dumneavoastră. Faceți clic pe "contul meu" în partea dreaptă sus a paginii, apoi în rubrica "eu sunt deja client,în acest caz autentificați-vă " Faceți clic pe "v-ați uitat parola ? Faceți clic pe " . După care introduceți adresa de e-mail și o să primiți un e-mail cu un link pentru a avea posibilitatea de a schimba parola. După care puteți schimba parola direct din contul de client.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Contact profesional

A cumpăra en- gros

Doresc să cumpăr en- gros

A cumpăra en-gros la spartoo
Vă mulțumim mai întâi pentru interesul acordat site-ului nostru. Cu toate acestea, spartoo este o companie specializată în vânzarea de încălțăminte pe Internet pentru persoane fizice. Din păcate, nu vindem en-gros. Vă mulțumim pentru înțelegerea acordată.
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Livrare

Metode -Costuri - Termene de livrare

Livrare în România
Termen de livrare: 5-7 zile lucrătoare Cost de livrare :Contra cost 34,99 de Lei Livrare UPS EXPRESS Termen de livrare: 1-2 zile lucrătoare, pentru toate comenzile efectuate înainte de ora 13:00. Cost de la livrare : Până la 4 produse : 69,99 Lei Începând de la 5 produse :116 Lei Termen de livrare: 5-7 zile lucrătoare Cost de livrare :Gratuit * Se aplică o taxă de livrare de 14,99 de Lei pentru toate comenzile cu o valoare mai mică de 150 Lei
Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?
Exprimați-vă părerea
PREMIUM